تعمیرات پکیج

Wiki Article

هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور، در صورتی که گارانتی ایران رادیاتور که به شما ارائه داده شده است معتبر میباشد.

برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران چه کار باید کرد؟

در ادامه این مطلب قصد دارم به کسانی که با مشکل خرابی پکیج دیواری روبرو شده اند و تمایل دارند قبل اینکه از یه تعمیرکار پکیج درخواست بازدید کنند تمایل دارند شانس خودشون را برای ترکوندن پکیج امتحان کنند شوخی مطالبی را ارائه بدم .

کنترل فشار آب: در سرویس پکیج میزان فشار آب پکیج سنجیده می‌شود. عقربه فشار پکیج باید بین ۱ تا ۱.۵ باشد. اگر فشار زیر ۱ باشد پرشر سوئیچ کار پکیج را متوقف می‌کند.

خوب اگر موافق باشید در ادامه به صورت مفصل در مورد هر کدام از موارد گفته شده توضیحات کامل و قابل فهمی را ارائه بدم که حتی اگر برای اولین بار است که اسم پکیج دیواری را شنیده‌اید این توضیحات برایتان قابل هضم باشد

در وحله اول پس از باز کردن درب پکیج و همچنین درب محفظه احتراق دستگاه را مجدد ریست کنید تا ببینید پس از راه‌اندازی مجدد عملکرد دستگاه تا کجا پیش می‌رود و چراغ قرمز روشن می‌شود،

در صورتی که خودتان به تنهایی قادر به تعمیر نبودید به هیچ عنوان به پکیج دست نزنید؛ زیرا ممکن است علاوه‌بر آسیب دیدن بدنی، خسارت وارد شده به پکیج را بیشتر از قبل کنید و دیگر با تعمیر، مشکل قابل رفع شدن نباشد.

متاسفانه هر روز با مشتریان زیادی که از این سایت ها شدیداً زخم خورده اند روبرو می‌شویم که این مشتریان پس از مطالعه مقالات ما به ما اعتماد کرده و سالیان سال جزو مشترکین وفادار ما خواهند بود تبدیل می‌شوند.

البته اشتباه نکنید شیر پرکن با شیرهایی که در زیر پکیج هستند و به شیلنگ ها متصل هستند فرق میکند . در واقع شیر پرکن روی خود پکیج قرار گرفته و قطعه ای جدا از پکیج نیست که به دستگاه متصل شده باشد .

مطمئنا الان از خودتون می‌پرسید چرا نباید در فصل تابستان شیرهای رفت و برگشت رادیاتورها را بست؟

همانطور که در بخش قبلی گفته شد، مدت زمان گارانتی پکیج ایران رادیاتور یک سال می باشد، تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور پس از نصب و یا سرویس کامل این پکیج، برگه گارانتی شرکت را به مشتری تحویل می دهد، تا مشتریان شرکت ایران رادیاتور بتوانند از خدمات آن استفاده نمایند.

ببینید دوستان همانطور که همه می‌دانیم کلیه لوازم خانگی برای روشن شدن به برق احتیاج دارند که دستگاه پکیج نیز از این موضوع مستثنی نیست و یکی از ملزومات اصلی این وسیله برق می‌باشد.

این مشکل ریشه در هواگیری نکردن پکیج، شوفاژ و غیره می‌باشد.

را با ضمانت معتبر و خدمات پس از فروش تعمیر و سرویس می کند، جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر ایران رادیاتور پکیج می توانید از تعمیرات پکیج طریق راه های ارتباطی درج شده در همین وب سایت با نمایندگی تعمیرات و سرویس پکیج ایران رادیاتور تماس بگیرید.

Report this wiki page