قیمت زبرا

Wiki Article

سلام شما با هر کدوم از شماره ها که تماس بگیرید در صورت نیاز کارشناسان ما جهت اندازه گیری، نشون دادن نمونه پارچه ها و حضورشون در منزل یا محیط کار به صورت رایگان باهاتون هماهنگ میکنند.

همچنین می توانید ماهی یکبار از جاروبرقی با یک برس ملایم برای تمیز کردن سایه های روشن پرده زبرا استفاده کنید. در صورت امکان، جاروبرقی خود را در پایین ترین حالت قرار دهید.

یکی از جذابیت های پرده برقی زبرا کنترل میزان نور ورودی به منزل می باشد بدون اینکه برای تغییر حالت پرده از جای خود بلند شوید. به غیر از حالت سایه روشن می توانید به صورت کامل نیز پرده را جمع کنید. تمام پرده های زبرا با طرح های مختلف قابل تبدیل به پرده برقی می باشند. در ضمن یک نوع جدیدتر از پرده ای برقی به بازار آمده که به آن پرده های زبرا هوشمند می گویند.

درست است این پرده مزایای زیاد و قیمت مناسبی دارد، اما باید حتما حواستان باشد از پرده زبرا با کیفیت برای پوشش پنجره های منازلتان استفاده کنید.

پرده شید پرده برقی پرده زبرا پرده کرکره ای پرده آشپزخانه پرده دو مکانیزه پرده اسکرین پرده رومن شید کلیه حقوق وبسایت متعلق به پرده برقی متین میباشد.

شما می‌توانید از انواع پارچه‌های دیگر مانند پارچه کتان، حریر گلدار، تور گلدار و حتی از پارچه گیپور برای لایه اصلی استفاده نمایید.

این پارچه به دلیل ضخیم بودن جنسش، در دوخت لایه اصلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و فقط در صورتی که نور آزاردهنده‌ای از محیط بیرون به داخل بتابد و یا جهت حفظ حریم خصوصی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدل دوخت پلیسه، به نوعی از دوخت گفته می‌شود که خیاط پارچه را به صورت چین‌خورده می‌دوزد تا دیگر نیازی به چین دادن قسمت فوقانی پرده به صورت دستی نباشد. این مدل با تمامی سبک‌ها و در تمامی محیط‌ها قابل استفاده است.

بر اساس جنس زبرا بر اساس سایز عرض ۳ متر مرتب سازی بر اساس

برای این کار تنها به یک دریل احتیاج دارید چون پرده بصورت آماده نصب به شما تحویل داده شده و کلیه وسایل و تجهیزاتی که برای نصب پرده نیاز دارید، داخل آن موجود است.

پرده‌های زبرا در انواع سبک‌های دکوراسیون کاربرد دارند؛ در دکوراسیون سنتی می‌توانید رنگ پرده زبرا را با رنگ غالب فرش و مبلمان ست کنید؛ و در سبک دکوراسیون مدرن، می‌توانید از پرده‌های زبرا با رنگ‌های خنثی مانند سفید، کرم، طوسی و رنگ‌های روشن استفاده نمایید.

اتاق کودک و نوجوان: برای اتاق کودک یا نوجوان، این مدل پرده ها با طرح‌های شاد و رنگارنگ مناسب هستند.

قابل سفارش در ابعاد دلخواه : این پرده به دلیل اینکه در ابعاد پرده زبرا جدید دلخواه مشتری ساخته می‌شود، مناسب برای همه نوع پنجره، چه بزرگ و چه کوچک است و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

تناسب با سبک های مختلف دکوراسیون: امروزه سلیقه بصری مردم به سمت دکوراسیون مدرن می رود. اگر دکوراسیون مدرن را ترجیح میدهید، باید تمام وسایل داخلی خود را هم مدرن باشند و پرده هم جزء آنهاست.

Report this wiki page