دریافت کد رهگیری املاک

Wiki Article

مالک اقرار می­ نماید که هیچ محدودیت و مانعی متوجه احداث ساختمان در زمین مذکور نبوده و مورد مشارکت در ساخت فاقد هرگونه ایراد و اشکال قانونی است.

برای اطلاعات بیشتر از جزئیات این موضوع مقاله تضمین در قرارداد مشارکت در ساخت را مطالعه کنید.

سازنده متعهد گردید نسبت به خرید و نصب انشعاب و پرداخت تمام هزینه‌های مربوط به خدمات شهری شامل: آب کنتور آب تفکیکی / غیر تصاعدی، برق هر واحد مستقل و یک انشعاب برق مصارف عمومی تک فاز / سه فازه (در صورت آسانسور)، گاز هر واحد با کنتور مجزا، انشعاب فاضلاب شهری، تلفن قبل از تحویل اقدام نماید.

سازنده متعهد است در زمان مقرر در ماده ۱۱ سند تفکیک‌شده واحد­های احداث‌شده را دریافت و تحویل نماید.

شرح کامل تقسیم‌نامه عادی به پیوست می­ باشد و جزلاینکف این قرارداد است.

تبصره:فوت یا حجر سازنده نیز موجب ایجاد این حق برای مالک می­ گردد.

اساس مشارکت در ساخت باید بر تجربه، خوش نامی، توانایی مالی وفنی، وفاداری و پیمان داری، دانش و تخصص باشد. مطمئنا تمامی مالکین به دنبال کسب سود از انجام فعالیت ساختمانی هستند.

بنابراین انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت و مدیریت حقوقی آن تا خاتمه پروژه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هرگونه اشتباه در این مسیر می‌تواند باعث بروز خسارات کلان و غیرقابل جبران شود.

بله. قرارداد‌هایی که دارای کد رهگیری هستند در مراجع قضایی اعتبار زیادی دارند و به راحتی می‌توان نسبت به حقوق از دست رفته هریک از طرفین قرارداد اقدام کرد. مثلا مالک با در دست داشتن قرارداد دارای کد رهگیری می‌تواند مستاجر را وادار به تخلیه به موقع ملک کند و با در دست داشتن این قرارداد به راحتی می‌تواند به مراجع قضایی مراجعه کرده و شکایت کند.

برای صحت معامله، حتما قرارداد خود را در آژانس‌ها و بنگاه‌های املاک معتبر و رسمی تنظیم کنید.

در نوع اول، طرف نخست زمینی را ارائه می‌دهد و طرف دوم هزینه‌های ساخت بنا را قبول می‌کند؛ در این نوع می‌تواند قیمت زمین و امثالهم در قرارداد ذکر نشود و فقط طرف مجری طرح تعهد می‌کند که ساختمان را با کیفیتی مشخص و در زمان معیّن تحویل دهد و پس از آن هر دو طرف در کل ملک شریک می‌شوند.

سازنده متعهد است با نماینده معرفی‌شده از طرف مالک همکاری نماید.

قرارداد مشارکت در ساخت و نکات حقوقی مرتبط با آن، از دشوارترین و پیچیده ترین مباحث در دعاوی موجود در دادگاه‌های دادگستری است و بعضا بین قضات دادگستری نیز در نکات حقوقی قراردادهای مشارکت در ساخت اختلاف نظرهای جدی مشاهده می‌شود.

یک توصیه مهم: حتی بهترین اپلیکیشن مشاورین املاک اگه جایی دیگه قرارداد مشارکتی رو امضا کردید، حتما از مشاوره تیم ما بهره ببرید، نگاهی کوتاه بر قرارداد شما میتونه از یک خطای بزرگ جلوگیری کنه.

Report this wiki page